علت کم شدن بازدید استوری اینستاگرام و راه حل مشکل کم شدن بازدید استوری اینستاگرام
هیچچیز دلسردکنندهتر از دیدن کاهش بازدید استوری های اینستاگرام نیست. بسیار خب ،به نظر شما چیزهای بدتر از اینم تو دنیا وجود داره؟ ولی اگه شما یه اینفلوئنسر یا صاحب برند یا یک مدیر باشید این واقعاً یه مشکل بزرگه !
یه خبر خوب اینکه هنوز شانس وجود داره و احتمالاً shadowbaned نشدید.
دلایل زیادی برای کاهش بازدید استوری های اینستاگرام شما وجود دارد.
بیاید برخی از دلایل اصلی کاهش بازدیدها را عمیقتر بررسی کنیم و ببینیم چطور از امروز به بعد میتوانید مشکل را حل نمایید.
دلیل اول :
ممکنه تعدادی از بازدیدهای استوری قبلی که گذاشتید با ربات تولیدشده و واقعی نبودند.
یکی از دلایل رایجی که باعث میشود بازدیدهای استوری کاهش یابد، افزایش تعامل غیر معتبر استوری های قبلی است.
به این معنی که از ربات برای بازدید استفاده کردید یا از برنامههای افزایش تعامل فیک مثل خرید لایک یا فالوور استفاده کردید.
یا روی بعضی از نرمافزارهای کلاهسیاه سرمایهگذاری کردید. (نرمافزارهای فریب)
اگر متوجه افزایش غیر نرمال فالوور یا لا یکها از اکانت هایی شدید که بهوضوح ربات یا فیک هستند ،یا متوجه شدید در استوری های قبلی خود بازدیدهای جعلی به دست آوردهاید ، به همین دلایل بازدید استوری های جدید شما بهسرعت کاهشی شده است .
معمولاً اگر تعامل خریداری کردید یا از ربات استفاده کردید خودتان متوجه میشوید. بااینحال، در بعضی موارد نادر ممکن است از یک هشتگ استفاده کردهاید که بهاشتباه از سوی اینستاگرام بهعنوان تعامل ربات گونه شناساییشده است!
راهحل :
هشتگ ها را تعویض کنید و فالوور های فیک را حذف کنید .
برای برطرف کردن این مشکل، دوره زمانی شروع کاهش بازدید استوری ها را شناسایی کنید و هشتگ های مربوط به آن زمان را حذف یا تعویض کنید.
همچنین فالوورهای نامعتبر و مشکوک به ربات را از لیست فالوورهای خود حذف کنید.
مهمتر از همه اگر درگذشته لایک و فالوور خریداری کردید یا از برنامههای افزایش تعامل استفاده کردید در آینده از انجام این کار خودداری نمایید.
زیرا باعث افزایش دادههای جعلی میشود و اطلاعات نادرستی در اختیار شما قرار خواهد داد که با دادههای ارگانیک و واقعی مطابقت ندارد.
دلیل دوم
دلیل شماره 2 محتوای راکد و تکراری است.
اگر محتوای شما تکراری است، به این معنا که در حال تکامل و رشد نیست یا با مطالب روز موجود در حیطه کاری شما مطابقت ندارد، یا با دنبال کنندگان به نقطه مطلوبی رسیده است، ممکن است لازم باشد استراتژی خلاقانه تولید محتوای خود را تغییر دهید.
این مسئله ممکن است یکی از اصلیترین دلایل کاهش بازدید استوری اینستاگرام درسال 2020 باشد.
اگر در تلاش هستید تا محتوای خلاقانه یا پرطرفداری را درزمینهٔ کاری خود ایجاد کنید، با یک جستجوی ساده در صفحه اکسپلورر اینستاگرام میتوانید متوجه شوید چه مطالبی پرطرفدار است بهشرط آنکه حسابهای مشابه با زمینه کاری خود را دنبال کرده باشید.
همچنین میتوانید استوری های پرطرفدار و مشابه را از هشتگ ها پیدا کنید.
به بیان واضحتر، بفهمید که اکنون چه محتوایی را مردمدوست دارند و بیشتر جواب میدهد و استراتژی تولید محتوی خود را بر مبنای آن تغییر دهید.
دلیل سوم
دلیل شماره 3 نادیده گرفتن هشتگ گذاری در استوری ها
هشتگ ها محتوای شمارا قابلکشف میکنند. بیتوجهی به گذاشتن هشتگ ها می تواند باعث کاهش بازدید از استوری شود. به خاطر داشته باشید که میتوانید از 10 هشتگ در هر استوری استفاده کنید.
این هشتگ ها شامل یک هشتگ از نوع برچسب، هشتگ متنی و یک هشتگ از نوع جغرافیایی است.
دلیل چهارم
تولید محتوی بدون تعامل داشتن با مخاطب
اگر استوری هایی پست میکنید که هیچ تدبیر یا فنی برای تعامل بیشتر با مخاطب ندارند، احتمالاً تعاملات کمتری با مخاطبین خودخواهید داشت و بازدیدهای استوری کاهشی خواهد شد.
در عوض، یک خط داستانی ایجاد کنید و به بینندگان دلیلی برای درگیر شدن با استوری ها بدهید.
مسابقهها، افشاگریها ، ارزش دادن به بیننده همه دلایلی هستند که باعث بازگشت مخاطب و تعامل بیشتر خواهد شد.
دلیل پنجم
دلیل شماره 5 زمانبندی ضعیف برای ارسال استوری
رایجترین اشتباهی که همه هنگام استوری گذاشتن انجام میدهند این است که محتوای زیادی را در یکزمان مشخص ارسال میکنند و سپس چندین روز هیچ استوری ارسال نمیکنند!
در عوض ، پیج های پرطرفدار اغلب پیدرپی و بدون وقفه استوری می گذارند.
متوجه خواهید شد، زمانبندی و استمرار برای توسعه ، یک تعامل قوی خیلی مهم است.
موارد زیر را باید در رابطه با استراتژی زمانبندی در نظر بگیرید:
زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند، استوری بگذارید.
بین استوری ها فاصله مناسب بگذارید.
بهعنوانمثال،برای استوری های توضیحی ممکن است به ارسال 2 استوری پشت سر هم نیاز باشد.
درحالیکه برای استوری خط داستانی که نمایی از زندگی است باید چندین استوری را بافاصله زمانی در طول روز بگذارید.
به خاطر حجم زیاد، محتوای بیشازاندازه پست نکنید و همیشه زمانبندی درست را در نظر بگیرید.
دلیل ششم
دلیل شماره شش عدم پاسخگویی متقابل
کسی نباشید که فقط میخواهد استوری هایش دیده شود و به اشتراک گذاشته شود. مردم این اشخاص را غیرقابلتحمل میدانند و بهزودی دست از دنبال کردن شما برمیدارند ، چون بدون تعامل ، اشتراکگذاری بیفایده است. ارتباط متقابل مثل کارمای اجتماعی است.
هرچقدر محتوایی که تولید میکنید بیشتر با دیگران ارتباط برقرار کند، تعامل افراد هم با شما بیشتر میشود.
دلیل هفتم
دلیل شماره 7 کنسل کالچر یا طرد شدن از اینستاگرام!
کنسل کالچر یک بحران جدید در روابط عمومی آنلاین است که در آن برندها یا اینفلوئنسر ها به موضوعات مجازی دامن می زنند! توپ را روی حساسیت های موجود ارتباطی رها میکنند و این موضوع باعث یک کاهش شدید مخاطب در
رشد طبیعی پیج اینستاگرام هدف میشود.
به یاد داشته باشید، محتوای رسانه های اجتماعی همیشه باقی میماند، شما نمیتوانید زمان را به عقب برگردانید، وقتی ارسال شد برای همه جهانیان قابلمشاهده است.
یک نمونه خوب از بایکوت و طرد شدن یکشبه توسط اینترنت ، برند glossier است.
جمعبندی نهایی در مورد کاهش بازدید استوری ها
اگر نکات بالا را مطالعه کردهاید، حالا باید قادر به حل این مسئله باشید که چرا بازدید از استوری های شما در حال کاهش است و چه مسیری را باید طی کنید تا بازدید در اینستاگرام را از دست ندهید.
توجه کنید ضروری است با آزمونوخطا دلیلی که باعث کاهش بازدید استوری ها شده را کشف کنید.
بهتر است سعی نکنید سیستم را بازی دهید یا تلاش کنید الگوریتم اینستاگرام را شکست دهید.
منبع:
ترجمه:
سایت مد بیست