سه شنبه 03 مهر 1397

*** به صفحه اینستاگرام ما بپیوندید ***

آموزش رایگان رنگ مو و سفارش ترکیب شیک ترین رنگ موها

اموزش و فرمول رنگ مو ترکیبی صفحه اینستاگرام رنگ مو ترکیبی اموزش و فرمول رنگ مو ترکیبی صفحه اینستاگرام رنگ مو ترکیبی

loading...
قسمت کودکانه
اتاق آرزو
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .

پیوندهای روزانه
دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
حرکات ورزشی زنانه بدون وزنه در منزل با عکس و توضیحات - آکا ایران
  • تعداد بازدید : 239
  • حرکات ورزشی زنانه بدون وزنه در منزل با عکس و توضیحات - آکا ایران

    عضله سازی بدون وزنه + تصاویر

    آکاایران: مجموعه: زیبایی اندام

    عضله سازی بدون وزنه + تصاویر -آکا

    راههای افزایش حجم عضله

    آکاایران: عضله سازی فاقد وزنه + تصاویر

     عضله سازی فاقد وزنه + تصاویر
    شاید برایتان عجیب به نظر برسد که فاقد وزنه و در منزل هم می توانید سریع عضله بسازید ؟ بله، شما می توانید با یک برنامه منظم هر آنچه را که با رفتن به باشگاه ورزشی و وزنه زدن به دست می آورید ( عضله سازی و تناسب اندام)، آن را به راحتی در خانه خود فاقد استفاده از دمبل و سایر وسایل سنگین ورزشی بدست آورید.در این مطلب چند حرکت را برای شما توضیح خواهیم داد که روی عضلات دست، کتف، بازو، عضلات پشت،عضلات پا و عضلات شکم تأثیر دارند.پس با ما باشید تا بتوانید فاقد نیاز به وزنه سریع عضله بسازید.


    به گزارش آکاایران:
    پوش آپ
    این حرکت یک تمرین عالی برای ساخت عضله سینه، عضلات بازو و شانه است.روی زمین دراز بکشید، دست ها را به اندازه عرض شانه باز کنید و کف هر دو دست را روی زمین بگذارید.سپس به آرامی کل بدن خود را بلند کنید به طوری که وزن بدن روی دست ها و انگشتان پا باشد.دقت کنید که بازو و ساعد باید در یک خط راست باشند.حالا به آرامی پایین بیاید تا جایی که قفسه سینه تنها چند سانتی متر با زمین فاصله داشته باشد، دوباره بلند شوید.هنگام پایین رفتن عمل دم ( نفس بکشید) را انجام دهید و هنگام بالا آمدن عمل بازدم ( نفس را بیرون دهید) را انجام دهید.شما می توانید این حرکت را در ۳ ست و هر ست با ۱۰ الی ۱۵ تکرار انجام دهید.

     

     
    اگر تازه ورزش را شروع کرده اید ممکن است در ابتدا انجام این حرکت برایتان دشوار باشد.اشکالی ندارد، از ۵ حرکت شروع کنید اما درست انجام دهید و سپس هر هفته ۵ حرکت دیگر را نیز اضافه کنید. برای سخت تر کردن این حرکت، سعی کنید کف دست خود را نزدیک بدن و یا پاهای خود را در سطح بالا بی حرکت نگه دارید.

     

    بارفیکس
    حرکت بارفیکس به ساخت عضلات قسمت فوقانی پشت و بازوها کمک می کند.شما برای انجام این حرکت به یک میله بارفیکس که می توانید آن را در فروشگاه لوازم ورزشی تهیه کنید نیاز دارید.بهتر است تنبلی را کنار بگذارید و این وسیله را تهیه کنید.


     

    عضله سازی بدون وزنه + تصاویر -آکا

    عضله سازی بدون وزنه

       
    برای انجام حرکت بارفیکس دست ها را بیش از عرض شانه باز کنید و میله را بگیرید.حالا بدن تان را تا جای که قفسه سینه شما به میله نزدیک می شود بالا بکشید و سپس به آرامی پایین بیاید.برای راحت انجام دادن این حرکت و همچنین تنوع در آن می توانید این حرکت را با کف دست که رو به شماست انجام دهید. در طول یک ماه  می توانید هر روز یا ۳ روز در هفته و حرکت را در ۳ ست و هر ست با  5حرکت انجام دهید.به مرور می توانید حرکت را در ۴ ست و هر ست ۲۰ بار تکرار انجام دهید.


    اسکوات
    اسکوات یکی از بهترین حرکات برای تقویت عضلات پا است.با این حرکت عضلات باسن و ران خود را تقویت کنید.برای انجام حرکت اسکوات بایستید و پاهای خود را به عرض شانه باز کنید و دستان خود را روی کمر بگذارید. به آرامی زانوها را تقریبا" به اندازه ۹۰ درجه خم کنید همزمان نفس خود را به درون بدمید و سپس راست شوید و نفس خود را به بیرون بدمید.دقت کنید که زانوها از سطح انگشتان پا عبور نکند، تا مبادا به خود صدمه بزنید. این حرکت را  در ۳ ست ۲۵ تا ۵۰ مرتبه ای تکرار کنید.

     

    عضله سازی بدون وزنه + تصاویر -آکا

    عضله سازی بدون وزنه

    منبع :

    حرکات ورزشی با دمبل

    گردآوری توسط بخش مقالات مخصوص چاق ها سایت آکاایران
    شاید برایتان عجیب به نظر برسد که بدون وزنه و در منزل هم می توانید سریع عضله بسازید ؟ بله، شما می توانید با یک برنامه منظم هر آنچه را که با رفتن به باشگاه ورزشی و وزنه زدن به دست می آورید ( عضله سازی و تناسب اندام)، آن را به راحتی در خانه خود بدون استفاده از دمبل و سایر وسایل سنگین ورزشی بدست آورید.در این مطلب چند حرکت را برای شما توضیح خواهیم داد که روی عضلات دست، کتف، بازو، عضلات پشت،عضلات پا و عضلات شکم تأثیر دارند.پس با ما باشید تا بتوانید بدون نیاز به وزنه سریع عضله بسازید.

    پوش آپ

    این حرکت یک تمرین عالی برای ساخت عضله سینه، عضلات بازو و شانه است.روی زمین دراز بکشید، دست ها را به اندازه عرض شانه باز کنید و کف هر دو دست را روی زمین بگذارید.سپس به آرامی کل بدن خود را بلند کنید به طوری که وزن بدن روی دست ها و انگشتان پا باشد.دقت کنید که بازو و ساعد باید در یک خط راست باشند.حالا به آرامی پایین بیاید تا جایی که قفسه سینه تنها چند سانتی متر با زمین فاصله داشته باشد، دوباره بلند شوید.هنگام پایین رفتن عمل دم ( نفس بکشید) را انجام دهید و هنگام بالا آمدن عمل بازدم ( نفس را بیرون دهید) را انجام دهید.شما می توانید این حرکت را در ۳ ست و هر ست با ۱۰ الی ۱۵ تکرار انجام دهید.



    اگر تازه ورزش را شروع کرده اید ممکن است در ابتدا انجام این حرکت برایتان دشوار باشد.اشکالی ندارد، از ۵ حرکت شروع کنید اما درست انجام دهید و سپس هر هفته ۵ حرکت دیگر را نیز اضافه کنید. برای سخت تر کردن این حرکت، سعی کنید کف دست خود را نزدیک بدن و یا پاهای خود را در سطح بالا بی حرکت نگه دارید.

    بارفیکس


    حرکت بارفیکس به ساخت عضلات قسمت فوقانی پشت و بازوها کمک می کند.شما برای انجام این حرکت به یک میله بارفیکس که می توانید آن را در فروشگاه لوازم ورزشی تهیه کنید نیاز دارید.بهتر است تنبلی را کنار بگذارید و این وسیله را تهیه کنید.



    برای انجام حرکت بارفیکس دست ها را بیش از عرض شانه باز کنید و میله را بگیرید.حالا بدن تان را تا جای که قفسه سینه شما به میله نزدیک می شود بالا بکشید و سپس به آرامی پایین بیاید.برای راحت انجام دادن این حرکت و همچنین تنوع در آن می توانید این حرکت را با کف دست که رو به شماست انجام دهید. در طول یک ماه  می توانید هر روز یا ۳ روز در هفته و حرکت را در ۳ ست و هر ست با  5حرکت انجام دهید.به مرور می توانید حرکت را در ۴ ست و هر ست ۲۰ بار تکرار انجام دهید.

    اسکوات

    اسکوات یکی از بهترین حرکات برای تقویت عضلات پا است.با این حرکت عضلات باسن و ران خود را تقویت کنید.برای انجام حرکت اسکوات بایستید و پاهای خود را به عرض شانه باز کنید و دستان خود را روی کمر بگذارید. به آرامی زانوها را تقریبا" به اندازه ۹۰ درجه خم کنید همزمان نفس خود را به درون بدمید و سپس راست شوید و نفس خود را به بیرون بدمید.دقت کنید که زانوها از سطح انگشتان پا عبور نکند، تا مبادا به خود صدمه بزنید. این حرکت را  در ۳ ست ۲۵ تا ۵۰ مرتبه ای تکرار کنید.




    منبع:elmevarzesh.com
    مطالب مرتبط
  • مطالبی که شما از آن ها خوشتان خواهد آمد...
  • 70 نکته مفید کاهش وزن
    بهترین چای های چربی سوز و لاغر کننده کدام هستند؟
    بهترین چای گیاهی و جوشانده ضد پیری جینسینگ دم اسب آب بشقاب بنفشه فرنگی زنجبیل
    آموزش تصویری حرکات ورزشی و تناسب اندام با کِش ورزشی
    قند و کالری میوه چاق کننده است
    اموزش حرکات کششی برای گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات هنگام ورزش
    اموزش تهیه نوشیدنی معجزه اسا برای لاغری با چای سبز لیمو وفلفل
    اموزش تهیه ژل لاغری موضعی طبیعی با موم و قهوه ونایلون در منزل
    چگونه کمر زنانه زیبا داشته باشیم؟
    لاغر شدن به روش ماساژ مجراهای انرژی بدن
    مزایا و معایب هورمون رشد یا سوماتروپین (HGH ) در بدنسازی
    مزایا و معایب لیپوماتیک لاغری و از بین بردن چربی بدون جراحی
    عکس دختر دو متری با موی بلوند
    ارتباط چاقی با چشم ها و دیدن غذا
    ایا دستگاه لرزاننده و ویبره اب کننده چربی ماهواره تاثیر دارد؟
    تمرینات از بین بردن سلولیت باسن و ران
    نام داروهایی که باعث چاقی می شوند
    تناسب اندام و لاغری با انجام کار های خانه
    برنامه خانگی برای تناسب اندام
    چند تمرین طلایی برای تناسب اندام
    چگونه وزن خود را به صورت تدریجی کم کنید؟
    چگونه از روغن سالم و درست استفاده کنیم
    چگونه می توان عضلات را قوی و حجیم کرد
    ده تمرین کارامد برای شانه های زیبا
    ده تمرین ورزشی با توپ
    تصاویر حرکات ورزشی برای داشتن شانه ها و بازوهای زیبا
    تصاویر نرمش و تمرینات ورزشی برای کوچک کردن ران و باسن بانوان
    تمرینات ورزشی برای خوش اندام شدن بانوان
    خواص نوشیدنی عسل و لیمو برای پوست و کاهش وزن-معجــزه عسـل و لیـمو
    تصاویر حرکات ورزشی برای ران، باسن و شکم متناسب
    تصاویر حرکات ورزشی جایگزین دستگاه های بدن سازی
    روش و اموزش طناب زدن برای تناسب اندام انتخاب نوع و طول طناب
    مواد غذایی چربی سوز لوبیای سویا روغن سیر لسیتین روغن ذرت ، روغن بادام زمینی روغن گلرنگ ، روغن تخم آ
    روش طریقه اموزش کوچک و سفت کردن شکم با ورزش و تغذیه با عکس و توضیحات
    مزایا و معایب قرص و امپول هورمون رشد برای بلندی قد
    آموزش کوچک وسفت کردن سینه پستان با ورزش هورمون گیاه دارویی ماساژ کرم
    روش اموزش بزرگ و سفت کردن سینه پستان با ورزش لوسیون کرم تغذیه قرص هورمون ماساژ
    علل وعوارض بزرگی سینه افتادگی سینه و کوچک کردن سینه با عمل جراحی مامو پلاستی
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...
  • مدل مانتو تابستانی رنگ سفید-مانتو شیک و خنک سفید رنگ تابستونی
    چه لباس هایی در سال 2018 و سال 97 از مد افتاده و نباید استفاده کرد؟
    مد جدید لباس راه راه و سرتاپا جین و رنگ های نئون و رنگ صورتی و پارچه ریش ریش در تابستان 97 و سال 2018
    عکس زیباترین مدل های ست مانتو شلوار مجلسی زنانه-ست کردن مانتو شلوار با کیف وکفش
    بیست مدل گل سر مجلسی عروس نامزدی مهمانی شیک 2018 ایده گل سر جدید پارچه ای نگین دار
    مدل ارایش مجلسی جدید 2018
    مدل ابروی عروس عکس اَبروی جدید عروس 2018
    آلبوم ارایش عروس ایرانی2018 بهار97 ازآرایشگران معروف تهران
    مدل جهیزیه عروس تهرانی با ست مبلمان و بوفه زیبا و شیک
    بهترین مدل مو کوتاه عروس شینیون عروس با موی کوتاه
    70 نکته مفید کاهش وزن
    لباس شب شیک 2018سال 97 مدل جدید زنانه دخترانه بلند
    مدل لباس عروس دنباله دار+بیست عکس
    روش صحیح استفاده از زردچوبه برای از بین بردن همیشگی موهای زائد
    عروس در مهمانی های پاگشا چه بپوشد بهتر است؟
    آموزش دوخت تاپ بچه گانه-چگونگی اندازه گیری و دوختن پیراهن و تاپ برای دختر بچه
    عکس سارافون شلواری و سر همی زنانه مدل جدید بیلر سوت تابستانی
    آموزش دوخت پیراهن آستین چین دار و یقه چین دار حلزونی با الگو
    ادرس و شماره تلفن و لیست آژانس های مسافرتی مجوز دار و معتبر تور خارجی و تور داخلی
    مدل مانتو های حریر خیلی شیک سفید و صورتی و مشکی و قرمز و زرد
    نشانه ها و علائم به هم خوردن هورمون ها سردرد خواب الودگی وخستگی و ضعف بدن
    تمرین مغز با نقاشی کشیدن و تاب بازی و یوگا-بهترین روش ها برای بهبود عملکرد مغز
    عکس عروسک قلاب بافی مدل عروسک بافتنی
    مدل الگو و عکس طراحی برای نقاشی ویترای-الگوی نقاشی روی شیشه
    مدل ژست عکس نوزاد و کودک با پدر و مادر-مدل ژست شیک عکس نوزادی
    مدل سارافون و مانتو شیک مجلسی 97
    عکس شینیون شیک و ساده عروس با گل سر و تل
    عکس برادر گلشیفته فراهانی و شباهت به خواهرش
    عکس خواهر مهناز افشار و شباهتش یه خواهرش
    اموزش ساده دوخت پرده لبه ترکی برای افراد مبتدی-روش دوخت و اندازه گیری متراژ پرده
    سی مدل ست دستمال و دستگیره و دم کنی پارچه ای و همرنگ برای جهیزیه عروس
    اموزش ساخت شمع ژله ای با پارافین مایع و گلیسیرین و آب-ساخت شمع تزیینی در منزل
    عکس نوشته جالب و باحال برای تولد خرداد ماهی ها-عکس پروفایل تولد خرداد ماهی ام
    مدل جوراب مجلسی زنانه-جوراب ساق بلند و ساق کوتاه توری
    شعر و ترانه طنز درباره دهه شصتی ها
    عکس همسر عمو پورنگ و ماجرای ازدواجش در اینستاگرام
    عکس های تولد سولماز حصاری بازیگر 36 ساله و بیوگرافی
    پوست جوشدار و اکنه دار را چگونه ارایش کنیم؟
    چگونه کم و طبیعی ارایش کنیم؟رازهای آرایش کم ولی زیبا
    تفاوت نگین الماس و برلیان روی انگشتر