فواید طناب زدن و میزان سوزاندن کالری با هر بار ورزش طناب زدن

چگونگی نحوه طرز صحیح طناب زدن,پایگاه تخصصی بدن سازی,تمرینات ورزشی,تمرینات بدنسازی,انیمیشن حرکات ورزشی,تصاویر تمرینات کششی,تصاویر تمرینات ورزشی,تمرین ورزشی با عکس,تمرین کوچک کردن شکم,ورزش کوچک کردن سینه,ورزش کوچک کردن باسن,ورزش کوچک کردن ران,ورزش بزرگ کردن سینه,اموز روش طریقه عضله سازی,ورزش بانوان,تمرینات تردمیل,ورزش در خانه,راز داشتن اندام ایده ال,ورزش زنانه,
مه شو: 1-یک ساعت طناب زدن ،تقریبا حدود 1000 کالری می سوزاند 2-طبق بررسی های انجام شده ،مزایای سلامتی 10 دقیقه طناب زدن برای بدن ، حدودا برابر 45 دقیقه دویدن است. 3-این ورزش با فعالیت کل بدن ،باعث تقویت عضلات شکمی برای استواری هر چه بیشتر بدن ،عضلات پا ها برای پریدن ،و شانه ها برای طناب زدن خواهد شد. 4-طناب زدن اصولی و صحیح، ضربات و حرکات ناگهانی کمی را به مفاصل بدن وارد می کند. 5-این تمرین ورزشی ،فقط نیاز به یک طناب دارد ،بنابراین بسیار کم هزینه است. 6-فعالیت طناب زنی ،موجب بهبود ضربان قلب و فشار…